Kirish Ro'yxatdan o'tish
04/12 00:30 Arsenal 2-0 Brentford
04/12 00:30 Brayton 3-4 Aston Villa
04/12 00:30 Byornli 0-1 Kristal Pelas
04/12 00:30 Vulverhempton 0-1 Nottingem Forest
04/12 01:15 Lids 3-1 Chelsi
04/12 01:15 Liverpul 1-1 Sanderlend
05/12 01:00 Man. Yunayted 1-1 Vest Xem
06/12 01:00 Real Ovyedo - Malyorka
06/12 17:30 Aston Villa - Arsenal
06/12 18:00 Vilyarreal - Xetafe
06/12 19:00 Sassuolo - Fiorentina
06/12 20:00 Everton - Nottingem Forest
06/12 20:00 Manchester Siti - Sanderlend
06/12 20:00 Nyukasl - Byornli
06/12 20:00 Tottenhem - Brentford
06/12 20:00 Bornmut - Chelsi
06/12 20:15 Alaves - Real Sosyedad
06/12 22:00 Inter - Komo
06/12 22:30 Lids - Liverpul
06/12 22:30 Betis - Barselona

Bakiroo blogi: «Bilet qimmat bo‘lishi kerak»

Bakiroo blogi: «Bilet qimmat bo‘lishi kerak»

Baho:
+ | -

Tarmoqlarda U-23 O‘zbekiston-Saudiya Arabistoni final o‘yiniga bilet masalasi Konstitusiya muhokamasini ortda qoldirib ketdi. Tarmoqlardagi shovqin qoidasi doim shunday ishlaydi, uni pasaytirishga urinish shart emas, bir shovqinni boshqa yanada balandroq shovqin bosib ketishi mumkin xolos.

Bilet masalasiga qaytsak. Asosiy norozilik adashmasam, bilet qimmatligi va olib-sotarlar bilan bog‘liq. Tvitterda Behzod Hoshimov shunday yozdi: "Bilet qimmatlashishiga imkon beringlar".

Diqqat markazidagi top sport tadbirlarida eng asosiy muammo shu. U superog‘ir vaznlilar o‘rtasidagi Boks kechasimi yo Jahon chempionati finalimi yoki chempionlar ligasi finali. Yillar davomidagi xatolar va tajribalar bunday tadbirlar uchun tashkilotchilarga yagona dars bergan:

"Bilet qimmat bo‘lishi kerak".

Chunki taklif haddan ziyod chegaralangan, talab esa haddan ziyod yuqori. Imkoniyati cheklangan va mehmonlar uchun mingta bilet zaxiralangan taqdirda ham, tashkilotchilar qolgan 29 ming biletni sotishdan maksimal foyda ko‘rishi zarur. Bu yo‘lda ularning eng katta dushmani olib-sotarlar, eng yaqin ittifoqchisi esa narx. Shu bilan birga olib sotarlarga qarshi ma’muriy yo‘l bilan kurashish kerak emas. Chunki ular ayni vaqtda narx bo‘yicha signalchi ham, ham talabni yanada oshiruvchi promouter bo‘lib xizmat qilishadi.

Best practice modellarida lot va narx porsiyalarga bo‘lib sotishdan auksionlargacha bo‘lgan variantlar mavjud. Lekin ularni bitta sterjen ushlab turadi: biletlar talab yuqoriligiga muvofiq qimmat narxlarda va imkon qadar inson omilini chetga chiqargan holdagi onlayn tarzda sotilishi kerak.

P.S. Iltimos so‘kmanglar, bu futbol muxlisi o‘laroq emas, iqtisodiy hodisa kuzatuvchisi sifatidagi fikrlar.

Kiritildi: 11:40, 18.06.2022.
O'qildi: 2868 marta.
Fikrlar: 20 ta.

Eng ko'p o'qilgan yangiliklar


Asosiy saxifa
© STADION.UZ
Guvohnoma №0917. Berilgan sanasi: 02.12.2013. Muassis: «OSIYO KABEL» MCHJ. Bosh muharrir: Bo‘ronov Olimxo‘ja Azimxo‘ja o‘g‘li. Tahririyat manzili: 100057, Toshkent shahri, Usta Shirin 125. E-mail: admin@stadion.uz
Barcha huquqlar himoyalangan. Sayt materiallaridan to‘liq yoki qisman foydalanilganda veb-sayt manzili ko‘rsatilishi shart.
Blogdagi materiallar uchun blog egasi, xabarlar ostidagi fikrlar uchun foydalanuvchining o‘zi javobgar.