Евро-2016 умумий 1.93 миллиард даромад келтирди. Бу 2012 йилга нисбатан 34 фоизга кўпроқдир.
1 миллард евродан ортиқ даромад телевидениедан тушган, 480 миллион евро хомийлар томонидан, чипталар сотувидан келган даромад эса 400 миллион еврони ташкил этган.
Соф фойда 830 миллион евро деб топилди. Фойданинг 230 миллион евро миқдорини УЕФА ташкилоти ўзлаштирган, қолган 600 миллион қисми бошқа миллий ассоцацияларга тарқатилиши кўзланган.
МУХЛИСЛАР
Евро-2016 чемпионатини 6 миллард одам томоша қилди.
Ўрта хисобда ҳар бир матчни 130 миллион нафар киши томоша қилган.
Илк матч 200 миллион томошабин тўплаган .
Финал учрашувини 300 миллион нафар киши кузатган.
Англия – Исландия учрашувини Исландиянинг 99.8 фоиз ахолиси томоша қилган. Фақатгина 298 нафар киши бошқа канални томоша қилган.
Фан-клубларда энг кўп мухлис тўплаган учрашув Франция – Германия матчи бўлди.
ШУНИНГДЕК
20 000 та чипта 8-16 ёшгача бўлган имконияти чекланган болаларга текинга тарқатилган.
Шу йилнинг январь ойидан бошлаб футболчиларда 1878 та допинг таҳлили ўтказилган.
135 мамлакатдан келган 650 нафар волонтерлар ташкилотчиларга ёрдам берган, уларнинг 75 фоизи Франция фуқоролоридан иборат эди.
Финал учрашувини трансляция қилиш учун 51та камера ишлатилган. Улардан иктаси вертолётда ва мотоциклда ўйинни тасвирга олган.
100 000 нафар киши турнирни ташкиллаштиришда қатнашган.
Чемпионат ёпилиши маросимида 250 нафар мусиқачи ва 480 нафар ташкилотчилар қатнашган.