Kirish Ro'yxatdan o'tish
27/12 01:00 Man. Yunayted 1-0 Nyukasl
27/12 16:30 Parma 1-0 Fiorentina
27/12 17:30 Nottingem Forest 1-2 Manchester Siti
27/12 19:00 Lechche 0-3 Komo
27/12 19:00 Torino 1-2 Kalyari
27/12 20:00 Arsenal 2-1 Brayton
27/12 20:00 Brentford 4-1 Bornmut
27/12 20:00 Byornli 0-0 Everton
27/12 20:00 Liverpul 2-1 Vulverhempton
27/12 20:00 Vest Xem 0-1 Fulhem
27/12 22:00 Udineze 1-1 Lasio
27/12 22:30 Chelsi 1-2 Aston Villa
28/12 00:45 Piza 0-2 Yuventus
28/12 16:30 Milan - Verona
28/12 19:00 Cremonese - Napoli
28/12 19:00 Sanderlend - Lids
28/12 21:30 Kristal Pelas - Tottenhem
28/12 22:00 Bolonya - Sassuolo
29/12 00:45 Atalanta - Inter

"Real Madrid" dunyodagi eng qimmat futbol brendi deb topildi

"Real Madrid" dunyodagi eng qimmat futbol brendi deb topildi

Baho:
+ | -

Brand Finance dunyoning eng qimmat futbol brendlari reytingini taqdim etdi.

“Real Madrid” konsalting kompaniyasi reytingida o‘tgan yili “Manchester Siti” tomonidan band etilgan birinchi o‘ringa qaytdi. Bungacha u bir necha yil ketma-ket birinchi o‘rinni egallab kelgan. Shu bilan birga, Manchester klubining brend qiymati ham xuddi Madridnikiniki kabi tushmadi, aksincha oshib bordi.

10 ta eng qimmat futbol brendlari quyidagilar:

1. «Real» – 1,81 mlrd dollar;

2. «Manchester Siti» – 1,73 mlrd dollar;

3. «Barselona» – 1,65 mlrd dollar;

4. «Manchester Yunayted» – 1,5 mlrd dollar;

5. «Liverpul» – 1,48 mlrd dollar;

6. «Bavariya» – 1,33 mlrd dollar;

7. «PSJ» – 1,29 mlrd dollar;

8. «Arsenal» – 1,07 mlrd dollar;

9. «Tottenxem» – 930 mln dollar;

10. «Chelsi» – 897 mln dollar.

Kiritildi: 15:51, 17.07.2024.
O'qildi: 2359 marta.
Fikrlar: 5 ta.

Eng ko'p o'qilgan yangiliklar


Asosiy saxifa
© STADION.UZ
Guvohnoma №0917. Berilgan sanasi: 02.12.2013. Muassis: «OSIYO KABEL» MCHJ. Bosh muharrir: Bo‘ronov Olimxo‘ja Azimxo‘ja o‘g‘li. Tahririyat manzili: 100057, Toshkent shahri, Usta Shirin 125. E-mail: admin@stadion.uz
Barcha huquqlar himoyalangan. Sayt materiallaridan to‘liq yoki qisman foydalanilganda veb-sayt manzili ko‘rsatilishi shart.
Blogdagi materiallar uchun blog egasi, xabarlar ostidagi fikrlar uchun foydalanuvchining o‘zi javobgar.