Ромелу Лукаку «Рома»га ўтади. Фабрицио Романо қизиқарли тафсилотни тасдиқлади: «Рома»нинг эгаси Дэн Фридкин учувчи бўлган, у тегишли лицензияга эга. Энди Ромелу бу ерда «учиши» мумкин.
Самолётлар ва улар билан боғлиқ бўлган барча нарсалар америкалик тадбиркорга мерос бўлиб қолган. Фридкиннинг бобоси ва отаси учувчилар. Улар аллақачон йирик бизнесменга айланишган. «Рома» бошлиғининг бобоси Кэнни Фридкин Иккинчи Жаҳон уруши пайтида Қироллик ҳаво кучларида жанговар учувчи ва инструктор бўлган, кейин Калифорнияда парвозлар мактабини очган ва 1958 йилга келиб йиллик йўловчи ташувчи Pacific Southwest Airlines минтақавий Америка авиакомпаниясига асос солган. Унда 300 минг киши таҳсил олган. 1962 йилда Кэнни кутилмаганда мия қон кетишидан вафот этди ва унинг ўғли Том Фридкин авиакомпаниясининг энг йирик акциядорига айланди. Том директорлар кенгашида катта ўринга эга бўлишига қарамай, у Америка самолёт ташувчиларидан бирида учувчи бўлиб ишлаган. 1988 йилда Pacific Southwest Airlines авиакомпаниясини 400 миллион долларга сотиб олди - Том атиги 3,4 миллион доллар даромад олди.
Фридкин бундан ташқари АҚШнинг Toyota автомобилларини тарқатувчи GST компанияси ва Friedkin Group бизнес империясига асос солган ва 2017 йилда вафот этганида унинг бойлиги 1,7 миллиард долларга тенг эди. Дэн Фридкин самолётларни йиғади - у улардан бирини «Дюнкерк» суратга олиш майдончасида учирди. У АҚШ ҳаво кучлари флотига кириш ҳуқуқига эга эди! Дэн Фридкин 1965 йилда туғилган, 14 ёшида у биринчи марта самолёт бошқарувида бўлган ва йиллар давомида унинг самолётларга бўлган муҳаббати тобора ортиб борди. 2001 йилда Том Фридкин бутун бизнес империяси устидан назоратни бутунлай ўғлига топширди. Ва у ютқазмади - ҳозир Дэннинг бойлиги 5,6 миллиард долларга баҳоланмоқда.
Кичик Фридкин отасининг консорциуми меросхўри бўлишидан олдин ҳам самолётлар ва учувчилик билан боғлиқ ўз лойиҳаларини амалга ошира бошлаганди.
1997 йилда у Иккинчи Жаҳон уруши, Корея уруши ва Вьетнам урушида қатнашган учувчиларни ўз ичига олган Ҳарбий ҳаво кучлари Air Force Heritage Flight Foundation асосчиси ва президенти бўлди. Бунинг ёрдамида Фридкин АҚШ ҳарбий-ҳаво кучларининг самолётларини бошқариш ҳуқуқига эга - бу имтиёз Фридкиндан ташқари фақат тўққиз кишига берилади.
Кейинчалик Фридкин ўзининг самолётларини йиғишга мурожаат қилди ва Pursuit Aviation компаниясини яратди, у самолётларни фильмлар учун тақдим этади ва уларни эфирда суратга олиш учун тўлиқ ёрдам берарди. Кристофер Нолан режиссёрлик қилган «Дюнкерк» фильмида Дэн Фридкин режиссёрга самолёт ижарага берди ва Том Хардининг қаҳрамони самолётни пляжга қўндирганда рулда эди.
«Мен самолётларни яхши кўраман. Улар менга осмонни ҳис қилиш имконини беради: мени кучлироқ қиладиган хотиржамлик шу ерда жам бўлган. Менинг орзуим қачондир учувчи билан бирга қитъалараро парвозда самолётда учишдир. Бу жуда катта қийинчилик бўлади ва қобилиятингизни синаб кўриш учун ажойиб имкониятдир», деди Фридкин.
Бундай ҳикоядан кейин Фридкиннинг Лукаку учун учувчи сифатида ишлаши энди ажабланарли эмас.