Kirish Ro'yxatdan o'tish
27/12 01:00 Man. Yunayted 1-0 Nyukasl
27/12 16:30 Parma - Fiorentina
27/12 17:30 Nottingem Forest - Manchester Siti
27/12 19:00 Lechche - Komo
27/12 19:00 Torino - Kalyari
27/12 20:00 Arsenal - Brayton
27/12 20:00 Brentford - Bornmut
27/12 20:00 Byornli - Everton
27/12 20:00 Liverpul - Vulverhempton
27/12 20:00 Vest Xem - Fulhem
27/12 22:00 Udineze - Lasio
27/12 22:30 Chelsi - Aston Villa
28/12 00:45 Piza - Yuventus
28/12 16:30 Milan - Verona
28/12 19:00 Cremonese - Napoli
28/12 19:00 Sanderlend - Lids
28/12 21:30 Kristal Pelas - Tottenhem
28/12 22:00 Bolonya - Sassuolo

2018 yilgi mavsum reglamenti. Marketing, tijoriy huquqlar va merchendayzing haqida

2018 yilgi mavsum reglamenti. Marketing, tijoriy huquqlar va merchendayzing haqida

Baho:
+ | -
Bo'lim: O'ZBEK FUTBOLI
Rukn: Yangiliklar

2018 mavsum reglamentida marketing va tijoriy huquqlar, shuningdek, translyasiyalar huquqi haqida ham alohida bandlar mavjud.

Jumladan, O‘FF va PFL o‘z yurisdiksiyasi ostida o‘tkaziladigan futbol musobaqalari va tadbirlardagi barcha huquqlar egasi hisoblanadi. Bu huquqlarga moliyaviy, tijoriy, marketing, reklama, barcha shakldagi audiovizual va radio yozuvlarga tegishli huquqlar, shuningdek, intellektual mulk hisoblangan emblema va ramzlardagi mualliflik huquqlari kiradi.

O‘FF va PFL tomonidan o‘tkaziladigan musobaqalarning teletranslyasiya huquqini qo‘lga kiritgan telekanallar Superliga uchrashuvlarining yuqori sifatli translyasiyasini ta’minlashlari mumkin. Tasvirga olish ishlari kamida 6ta kamera, shu jumladan, sekinlashtirilgan tasvirlarni namoyish qila oladigan kamera orqali amalga oshirilishi kerak. Translyasiya huquqini qo‘lga kiritgan telekanallar mavsum davomida birgalikda Superliganing kamida 60% uchrashuvlarini translyasiya qilishga majburlar.

Translyasiya huquqini qo‘lga kiritgan telekanallar Superliganing titul/rasmiy homiylari va hamkorlarining reklama roliklarini namoyish qilib borishlari shart. Reklama roliklarini joylashtirish tartibi Tijoriy reglament asosida belgilanadi. Tijoriy reglamentga Superliganing barcha klublari amal qilishlari shart.

Merchendayzing

Futbol klublari merchendayzing mahsulotlarini (klub atributikalaridan foydalanilgan suvenir mahsulotlar) ishlab chiqarish huquqiga egalar. Ishlab chiqarishdan oldin mahsulotlar eskizlari va dizayni PFL marketing bo‘limiga taqdim etilishi va tasdiqlanishi zarur.

Futbol klublari o‘z stadionlarida merchendayzing mahsulotlarini sotuvchi kamida bitta savdo shahobchasini tashkil qilishga majburlar.

Futbol klublari o‘z uy stadionlaridagi uchrashuvlar chiptalarining sotuvidan tushgan mablag‘ning 2 foizini har yili PFL hisobiga o‘tkazib borishlari shart.

Manba: the-uff.com
Kiritildi: 18:10, 02.01.2018.
O'qildi: 1823 marta.
Fikrlar: 2 ta.

Eng ko'p o'qilgan yangiliklar


Asosiy saxifa
© STADION.UZ
Guvohnoma №0917. Berilgan sanasi: 02.12.2013. Muassis: «OSIYO KABEL» MCHJ. Bosh muharrir: Bo‘ronov Olimxo‘ja Azimxo‘ja o‘g‘li. Tahririyat manzili: 100057, Toshkent shahri, Usta Shirin 125. E-mail: admin@stadion.uz
Barcha huquqlar himoyalangan. Sayt materiallaridan to‘liq yoki qisman foydalanilganda veb-sayt manzili ko‘rsatilishi shart.
Blogdagi materiallar uchun blog egasi, xabarlar ostidagi fikrlar uchun foydalanuvchining o‘zi javobgar.