Кириш Регистрация
27/12 01:00 Ман. Юнайтед 1-0 Ньюкасл
27/12 16:30 Парма 1-0 Фиорентина
27/12 17:30 Ноттингем Форест 1-2 Манчестер Сити
27/12 19:00 Лечче 0-3 Комо
27/12 19:00 Торино 1-2 Кальяри
27/12 20:00 Арсенал 2-1 Брайтон
27/12 20:00 Брентфорд 4-1 Борнмут
27/12 20:00 Бёрнли 0-0 Эвертон
27/12 20:00 Ливерпуль 2-1 Вулверхэмптон
27/12 20:00 Вест Хэм 0-1 Фулхэм
27/12 22:00 Удинезе 1-1 Лацио
27/12 22:30 Челси 1-2 Астон Вилла
28/12 00:45 Пиза - Ювентус
28/12 16:30 Милан - Верона
28/12 19:00 Кремонезе - Наполи
28/12 19:00 Сандерленд - Лидс
28/12 21:30 Кристал Пэлас - Тоттенхэм
28/12 22:00 Болонья - Сассуоло
29/12 00:45 Аталанта - Интер

«МЮ» энг қиммат футбол бренди мақомини сақлаб қолди

Баҳо:
+ | -

Англиянинг «Манчестер Юнайтед» жамоаси, Brand Finance консалтинг компанияси тадқиқотига кўра, футбол оламидаги энг қиммат бренд деб топилди. Бу ҳақда «Интерфакс» хабар бермоқда.

Клуб уч йилдан буён йирик ғалабаларга эриша олмаётганига қарамай, «МЮ» брендининг баҳоси 1,17 миллиард долларни ташкил этмоқда. Ўтган йилги кўрсаткич 1,2 миллиард доллардан ошган эди. Шу тариқа, бу йиллик тушиш тахминан 3 фоизни ташкил этди.

Умуман олганда, Brand Finance рейтингининг кучли ўнталиги 2015 йилга нисбатан ўзгармади: «МЮ»дан кейинги поғоналарни «Бавария» ва «Реал» эгаллади. Топ-10 га, шунингдек, «Манчестер Сити», «Челси», «Барселона», «Арсенал», «Ливерпуль» ва «Пари Сен-Жермен» кирди.

Жорий йилда Англия чемпионлигини қўлга киритган «Лестер» энг тез ўсаётган бренд деб топилди. У бир йилда 132 фоизга ўсиб (237 миллион доллар), 42-ўриндан 16-ўринга кўтарилди.

Манба: daryo.uz
Киритилди: 08:42, 11.06.2016.
Ўқилди: 12256 марта.
Фикрлар: 1 та.

ЭНГ КЎП ЎҚИЛГАН ЯНГИЛИКЛАР

Асосий сахифа
© STADION.UZ
Гувоҳнома №0917. Берилган санаси: 02.12.2013. Муассис: «OSIYO KABEL» МЧЖ. Бош муҳаррир: Бўронов Олимхўжа Азимхўжа ўғли. Таҳририят манзили: 100057, Тошкент шаҳри, Уста Ширин 125. E-mail: admin@stadion.uz
Барча ҳуқуқлар ҳимояланган. Сайт материалларидан тўлиқ ёки қисман фойдаланилганда веб-сайт манзили кўрсатилиши шарт.
Блогдаги материаллар учун блог эгаси, хабарлар остидаги фикрлар учун фойдаланувчининг ўзи жавобгар.