«Барселона»нинг Spotify стриминг сервиси билан ҳамкорлиги ратификация қилинди.
Каталон клубининг навбатдан ташқари ассамблеясида делегатларнинг 89 фоизи келишувни ёқлаб овоз берди ва шартнома тасдиқланди.
Spotify логотипи 2022/23 йилги мавсумдан бошлаб тўрт йил давомида «Барселона»нинг эркаклар ва аёллар жамоаларининг либосида бўлади. Худди шундай келишув уч мавсум давомида машғулот либослари учун ҳам амалда бўлади.
Узоқ йиллик битим «Камп Ноу» номининг сотиб олиниши билан боғлиқ. 2022 йилнинг июлидан бошлаб стадион номида Spotify атамаси пайдо бўлади ва 12 мавсум давомида амалда бўлади.
Diario Sport’га кўра, «Барселона» 12 йиллик ушбу келишувдан камида 435 миллион евро даромад топади.
Эслатиб ўтамиз, айни вақтда «Барселона» бош жамоасининг титул ҳомийси Ракутен компанияси ҳисобланади, машғулот либосларида эса Беко логотипи акс этган.