2021 йилда Лионель Месси "Барселона" билан хайрлашди ва "ПСЖ"га ўтди.
Аргентиналикнинг парижликларга трансфери тўлиқ ўзини оқлади. 2022 йилда пойтахт жамоаси Франция чемпиони унвонини қайтариб олди, ўша мавсумда Лео барча мусобақаларда 11 та гол урди ва 15 та голли узатмани амалга оширди.
Лекин Месси футбол майдонидан ташқарида ҳам фойдали эканини исботлади. El Economista хабарига кўра, "олтин тўп"нинг етти карра ғолиби билан тузилган шартнома "ПСЖ"га қўшимча 612 миллион фунт стерлинг келтирди!
Месси билан тузган шартномаси орқали клуб кўплаб нуфузли брендлар, жумладан, Dior, PlayBetR ва Goal билан тузилган фойдали ҳомийлик шартномалари туфайли ўз даромадларини 13 фоизга оширди. Клуб криптовалюталари икки баравар ошди, уларнинг тарихида биринчи марта даромад 300 миллион евродан ошди.
"ПСЖ" бу мавсумда миллионга яқин футболка сотди, уларнинг 60 фоизи Лионель фамилиясига эга.
"ПСЖ"нинг маркетинг бўйича директори Марк Армстронгнинг таъкидлашича, клуб бундан ҳам кўпроқ футболка сотиши мумкин эди, аммо талаб таклифдан ошиб кетди! Армстронг Испаниянинг Marca нашрига берган интервьюсида талаб 30-40 фоизга ошгани ва клуб шунчаки Мессининг футболкаларига бўлган талабни қондира олмаслигини айтди.
Парижликларнинг ижтимоий тармоқлари ҳам аргентиналикнинг келиши билан фаолроқ ривожлана бошлади. Лионель билан шартнома имзолаганидан сўнг, Париж клуби ижтимоий тармоқларида 15 миллион аккаунт рўйхатдан ўтказилди, шунингдек барча платформалардаги ижтимоий тармоқлардаги парижликларнинг аудиторияси тарихда биринчи марта 150 миллион обуначидан ошди.